s o f i e -

sunny day

halloj!
har haft fultt rulle hela dagen så är heeeelt utmattad just nu ;p
slutade vid tre ungefär då jag och carro gick ner på stan och mötte upp olle. Sen har vi degat runt på stan i det fina vädret, sedan klippte jag han nere i badhusparken. haha måste säga att jag inte såg speciellt mycket för jag blev bländad av solen först, sen så var inte min sax den bästa. så var väl inte direkt mitt bästa klipp, men får göra om det sen om han blev missnöjd. Mötte sedan upp annie för en promenad, som avslutades med baaasket. Åh vad jag älskar den sporten alltså! Synd bara att man aldrig spelar det längre typ... Men det var väldigt kul! Så nu har jag fått min träning för idag. Så ja, det har varit en underbar dag med underbart väder! tackar för det :)

some pictures

Mina goooa klass, satt ute varje lektion idag. skööönt

olles nya fripp

Kommentarer
Postat av: JULIA BJÖRKSTRAND

Haha ja verkligen ;) åh vilken mysig och bra dag du verkar haft! :D <3

2011-05-10 @ 23:27:58
URL: http://juliabjoorkstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0