s o f i e -

söndag

Nu är helgen snart slut, och idag har snön börjat kommit.. Alltså så var inte jag på det bästa humöret när jag vaknade imorse eftersom jag inte alls gillar snö. Den hade väl iallafall kunnat kommit dagen innan julafton, för då får det vara snö. Men inte nu!!
Idag så har jag tränat på gymmet, och dansat lite zumba. Och jag körde verkligen tills jag blev helt illamående,så jag har inte så mycket kraft kvar i mig. Har haft en bra helg, var ledig i fredags så började träna på morgonen, även fast jag var förkyld och inte mådde bra alls (osmart). Sen åkte jag in till stan och träffade upp johanna, sen så blev det krogen och massa dans. Det var en riktigt bra kväll, jag älskar att gå ut så man kan dansa! Sov hos min bror, och åkte hem till järpen igår och hade en riktigt bakiskväll med chips och dipp framför tvn!
Ha en bra kväll! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0