s o f i e -

arlanda

Sitter nu på arlanda och väntar på Malin. Kom hit för en timme sen, och jag måste säga att den timmen har gått jäkligt fort.. Det ända jag gjort hittills är att hittat toaletterna, och sedan köpt kaffe och hitta ett ställe att sätta sig på. Så förhoppningsvis så går det fort tills Malins plan kommer fram, vid halv tio alltså. :)
Jag gillar arlanda, gillar rushen här (känslan av att vara påväg nånstans) jag ska ju inte ut och flyga nu, men sist jag var här var när jag kommit hem från nya zeeland.♥ Tänk om tre dagar är det 1 år sen som vi åkte dit!!!! Helt sjukt.. Och jag saknar det lika mycket fortfarande som när jag åkte hem därifrån. buhu
Nu ska jag försöka plugga. Puss

Kommentarer
Postat av: sanna

sv; hahah wtf :D grymt ;)



hoppas du har roligt! <3

2012-02-18 @ 19:08:30
URL: http://ssannaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0