s o f i e -

godkväll

Är heeelt slut nu. Nyss hemkommen från falun. Hela dagen har bestått av två tåg resor, bärt runt på massa tung packning och tillsist en jobbig bussresa hem sista biten. Så det är så skönt att vara hemma nu, och få lägga sig i sängen. Att ha varit bakis på det här har ju inte gjort saken så mycket bättre heller. Vi va nämligen ut igår, väldigt oplanerat men våran kusin ville ta med oss ut i falun och "visa festlivet" där. Så så blev det, hamnade på en krog/klubb heelt i min smak med dansgolv och bra musik, och kvällen bestod av mycket dans för min del!
Förövrig så har den här helgen vart jätte mysig, tråkigt bara att det gått alldeles för fort.. I fredags så tvingade jag ut brorsan på lite shopping, blev middag hemma på kvällen sen tog vi det bara lugnt. Igår så började dagen med att vi åkte till lager 157 och shoppade lite, sedan vidare till leksand och hälsa på farmor och farfar♥ sedan hem till falun igen för att göra sig iordning för middag ute på Kina, det var jätte mysigt. Kusin kalle och hans pappa Göran kom och gjorde oss sällskap också (som vi inte träffat på år och dar). Sedan blev det utgång som sagt. Bra nu har jag resumerat hela helgen, nu kan jag sova ! :) Nattii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0