s o f i e -

Om helgen

Kom hem lite innan 6 ikväll. Blev lagomt irriterad på att jag egentligen skulle komma hem kvart i 2 på dagen, men ja tåget var försenat 4 timmar. Så gick inte att göra så mycket åt.. Hoppas vi får tillbaka pengarna bara!
Har haft en jätte bra helg med min vän Malin. I torsdags kväll när jag mötte upp henne och hennes farmor och farfar på arlanda så var klockan så sent så vi åkte direkt till södertälje, fikade och sen sov. I fredags så var vi inne i södertälje centrum en sväng, malin köpte balklänning och jag hittade mig en bikini. Sedan så gick vi på spa, fick ju det i födelsedags present av henne, Så vi fick massage, bada oljebad, ansiktsmassage och en fruktdrink. Sen badade vi i poolen, basta ångbastu, bubbla pool. Det var bara så sköönt att ta det lugnt, precis vad jag behövde. I lördags/går åkte vi in till sthlm centrum och gick på stan, tog oss en fika, shoppade lite och tillsist en "aftershoppning" som jag och malin säger, en cider på krogen. Det var vi förtjänade tyckte vi ;) haha. En bra helg helt enkelt! Tack för det vännen! ♥
Nu mååååste jag läsa lite på provet som jag antagligen har på tisdag. Huvva! Puss

Kommentarer
Postat av: sanna

åååh vad härligt med spa!

2012-02-19 @ 23:04:59
URL: http://ssannaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0