s o f i e -

torsdag

Den här veckan har varit hektisk! Och det är så fruktansvärt skönt att komma hem efter att varit borta i två dagar/nätter. I tisdags hade vi föräldramöte för Indien på kvällen, så då åkte jag och mamma till mormor och sov. Och i onsdags så blev det upp tidigt för att åka till Umeå på studiebesök på deras universitet med några klasskompisar. Det var en mysig och intressant dag, jag gillade skolan. Var dock väldigt mycket folk där då det var folk från andra skolor. Får se om man hamnar där i framtiden eller inte. Så vi kom hem väldigt sent igår kväll så då sov jag hos mormor.
Imorgon så fyller jag 19 år. Jag och min vän Pär ska ha födelsedags fest tillsammans då han fyllde år för inte så längesen, så vi ska bjuda våra underbara vänner på middag hemma hos mig imorgon, sedan blir det lite förfirande innan vi sticker iväg till Åre för det riktiga firandet! :D yeey. Nu har jag en del att fixa. Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0