s o f i e -

framtiden

Jag sitter just nu och kollar runt på au pair sidor. Jag skulle så gärna vilja åka iväg till nya zeeland som au pair. Det skulle vara så perfekt. Men jag vill ju samtidigt åka dit och resa runt och ta något enkelt jobb och bara leva livet, och antingen ta aupair jobbet från början eller efter jag rest runt, eller först au pair och sen resa runt. Aja jag har lite granna att fundera på iallafall, men jag ska iallafall försöka ta mig till nya zeeland!
Jag tror att jag lämnade mitt hjärta där när jag var där sist. Finns inget ställe som jag vill till mer

Kommentarer
Postat av: Clara

Tro mig, jag känner lika dant! jag tänker på det varje dag :) jag vill också åka :))))))

2012-01-14 @ 14:04:18
URL: http://bloggparken.se/clarahogberg
Postat av: Clara

Ja det tycker jag med att vi ska göra! :) men det är ju lite svårt att veta nu om man kommer ha råd :( det är de som stoppar! <3

2012-01-16 @ 19:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0