s o f i e -

Måndag igen

Hello!
Då har vardagen börjat igen då. Har vart och tränat med julia ikväll, riktigt duktiga tycker jag allt att vi var. Fick iallafall ihop ungefär en timmes träning, trots att vi babblade på som vanligt. Och mer träning blire i veckan. Mitt liv kommer bestå av träning, plugga körkort och plugg i skolan den här tiden till studenten. Men shiiiit va bra jag kommer må när jag är klar med allt :) Idag har det varit plusgrader, vilket resulterade i att det blev skiiit halt och jätte blaskigt. Det får mig bara meer och meer att längta efter sommaren eftersom det känns som att våren är påväg. Jag är så less på att vintern ska vara en evighet. Nu ska jag lägga mig i sängen och hoppas på att jag ska kunna somna ganska så fort med tanke på att klockan ringer 05.00 imorgon bitti, yeeey ;)

Kommentarer
Postat av: JULIA BJÖRKSTRAND

<3

2012-01-16 @ 23:03:22
URL: http://juliabjoorkstrand.blogg.se/
Postat av: Clara

ja men det går ju säkert att hitta något jobb där nere! speciellt om han hjälper oss :) ja men jag tror jag nog jobbar där jag har jobbat nu i två somrar för jag tror att jag har större chans att få jobb där :) och då kanske jag kan få jobba ända till november/december när vi hade tänkt att åka! men ska vi söka arbetsvisum? hur mycket kostar de? =)

2012-01-17 @ 16:49:23
URL: http://bloggparken.se/clarahogberg
Postat av: JULIA BJÖRKSTRAND

Ja det var det! du var ju supersöt juuuue! tycker dom bilderna är fina! :) lova yah

2012-01-17 @ 22:17:17
URL: http://juliabjoorkstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0