s o f i e -

torsdag

Nu har jag vart dålig på att uppdatera de senaste dagarna. Har inte haft så mycket att skriva bara. Imorgon är det fredag igen då, och det blir utgång med brudarna istan. Så det ser jag fram emot :) På lördag så ska jag ut och äta middag med familjen, eftersom vi ska "fira" mig för att jag fyller år nästa helg. Men eftersom jag ska ha fest då så firas jag den här helgen av familj och släkt. Mys på det! Jag börjar få lite smått paanik över hur fort den här våren egentligen kommer gå när man börjar planera veckorna, jag har fullt upp med träning, plugg från skolan och körkortsteori och körlektioner (vill ha körkortet innan studenten). Plus att jag vill ha tid för annat också! Hur ska jag hinna allt liksom? Känns som jag kommer gå in i väggen om jag fortsätter stressa så mycket som jag gör just nu. Inte nog med det som behöver jag skaffa ett extra jobb för att ha råd med allt jag vill köpa och göra. Så det gäller att få ihop allt det här på ett snyggt sett.
Aja nog om det så kan jag ju berätta om att jag ska till Indien v 14 med några klasskompisar och två lärare, det är ett projekt vi har jobbat med under en tid och nu i tisdags fick vi äntligen besked att vi får åka :) Berättar lite mer när det börjar närma sig om vad vi ska göra där. Nu så ska jag äta, och plugga lite körkortsteori tänkte jag. Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0