s o f i e -

Varför påverkar månen oss?

Jag har åkt på en riktigt förkylning.. Min kropp kanske fick en chock när jag kom hem i tisdags av all snö, eftersom det var helt snöfritt i sthlm. Så den kanske håller på att vänjer sig nu? :) aja man kan ju inbilla sig det iallafall. Jag hoppas det går över snart för det börjar bli drygt att ta med sig papper vart man än ska.
Sen har jag ett annat problem, Varför har vi människor svårt att somna när det är fullmåne ute? Jag har alltid det dom dagar det är fullmåne (vilket det är nu) och jag vet att det är många andra som har det också. Så vad har egentligen månen för påverkan på oss?
Snart tar jul lovet slut. Vilket känns jätte trist! Men nu är det bara en termin kvar och sen tar jag studenten, det känns sjukt bra ;) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0